2013年5月17日 星期五

SMAP 50回目單曲《Joy!!》発売詳情(17/5 更新應募抽選詳情)

17/5 更新應募詳情:

本來見到第2項獎品嚇一嚇,以為係比你同佢地5個出遊

但諗深一層邊有咁好死,真係出遊名額都唔會有咁多個

佢D獎品真係好無謂啊

只係見呃左大家買5隻single先比D安慰獎大家=3=



整古做怪咪又係想趁50枚既時候大撈一筆="=

個幾隻DVD我都唔知可唔可入紙去拎tim 啊.....

死啦,我係咪都係去取消order唔好買晒5隻算呢/-\


SMAP 50回目單曲《Joy!!》搶錢発売詳情(6月5日開售):

logo是很歡樂但看到5個版本真的high不起來
想看封面可以到twitter搜搜看,我這就不轉人家的了


5版本!(victor完全係搶錢!T^T Victor話咩50枚所以第一次發5版本,媽的我覺得佢根本係上次mistake4版本搶錢成功太賣得今次變本加厲囉(╯‵□′)╯︵┴─┴ )

加加埋埋成7000円啊(>口<)簡直係放血,有無必要單曲都7000円orz.....

今回的B面是《掌の世界》(←Yes we are呢?)

然後連B面曲都有MV

所以5版本總共有3DVD,分別係《Joy!!》MV《掌の世界》MV同埋《Joy!!》+《掌の世界》MV Making (去你的Making也要分開出victor你真係好討厭)

3個有DVD的版本分別如下:

《掌の世界》MV的版本的B面是《掌の世界》再加back track這樣

《Joy!!》MV版本的B面是《世界の国からこんにちは》,即是軟銀UULA廣告那首歌(問題是只有曲沒有MV我要這首歌做咩je!)

Making版本的B面是《Can't Stop SMAP!! ~50th Singles Non-Stop Mix(収録時間…約30分)》,這個算是比較合理

沒有DVD的初回內容是《Joy!!》+《Joy!!》remix

通常盤就是正常的A+B

版本太多眼花繚亂是吧,頭痛了是吧? 但這回的封入特典才是惡魔(╬⓪益⓪)

5版本分別封入シリアルコード(Serial code)1~5,集齊可以換「Joy!!」Music Video(メンバーソロバージョン×5type)DVD+50thシングル記念グッズ (即係MV各人視角 x 5 Type + 第50枚單曲紀念品)(←今回仲玩埋集點.....)

然後沒有DVD的2個版本分別再封入JOY貼紙,及イベント「みんなで踊ろう!Joy!!ダンスイベント」抽選参加券( dance party....)


看漏眼,原來封入的CODE還可以抽選以下EVENT!

●シリアルコードにつき抽選であたる5大チャンス!●
1. 「幽かな彼女 ドラマファンミーティング」(drama fan meeting....所以是只有shingo?)
2~5. 50thシングル記念ロゴグッズほか最大5,000人にあたるキャンペーン近日詳細発表!(←這個抽到就發達了)


(我用顏色分開5個版本有沒有比較易看得懂XD)

最後雖然我罵很兇但應該還是會買.....

但非常遺憾網上預約特典只得postcard送 (哭)








沒有留言:

張貼留言